Sleepy
Trådstartare
Ja, det är ju inget nytt.Arga Andersson faller ju in under ett riktigt klassiker att beskriva kvinnor i maktpositioner på ett visst sätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ju inget nytt.Arga Andersson faller ju in under ett riktigt klassiker att beskriva kvinnor i maktpositioner på ett visst sätt.
Hur menar du här?Jag vet faktiskt inte vad som skulle bli så stor skillnad mot idag förutom att kvinnor som levt i förtryck inte kommer ha rätt att få medborgarskap
Putin är ett efternamn, ett familjenamn.Vladimir är ett bra första namn så kan han senare välja om han vill använda Putin eller inte.
Nej inte ”officiellt”. Men framförallt hade de ingen påverkan 2022.SD är fortfarande inte i regeringen.
Ignorera löser inte problemet.Men du kan väl ignorera mig så är ditt problem löst
Det är bra att hålla sig till strikt fakta när man diskuterar med anhängare till SD.Nej inte ”officiellt”. Men framförallt hade de ingen påverkan 2022.
Många får inte det för sin partner.Hur menar du här?
De kan väl fortfarande lära sig Svenska och Samhällskunskap?
Även om det tar litet längre tid.
Den lösningen fungerar inte.Slå sönder gängkriminella etableringar och utvisa dom. Är ju enda rätta. Annars fortsätter dom ju att etablera sig.
Levt i förtryck tolkar jag som något som upphört.Många får inte det för sin partner.
Jag har som sagt jobbat i flera år med att skydda och stötta se som utsätts för våld i nära relation.Levt i förtryck tolkar jag som något som upphört.
Något som varit och inte längre är.
Lever i förtryck är ett annat problem som behöver adresseras på annat sätt än genom Migrationslagarna.
Vem vet, att frun inte kan bli Svensk medborgare kanske motiverar männen att låta partnern lära sig svenska.
Ja absolut.Jag har som sagt jobbat i flera år med att skydda och stötta se som utsätts för våld i nära relation.
Det pågår för fullt, många män som vill att kvinnan ska veta och kunna så lite som möjligt så att hon är beroende av honom.
Det är som JR i Dallas - spännande.Det är intressant att vården håller på att kollapsa, men det enda som det snackas om är SD:s favoritämne. Varför älskar alla SD?
Det är väl i sådana fall ett stort misslyckande för Socialdemokraterna.Sen när har högern varit mån om välfärden? Det var ju Alliansregeringen som monterade ner välfärden när det begav sig och det får vi leva med än idag.
Nej vänta och köp billigt på exekutiv auktion i stället.Jag tycker man kan vänta tills konkursen är nära och köpa för en spottstyver. På ”samma” sätt som en hel del tveksamma utförsäljningar av offentliga verksamheter skett de senaste 25 åren.
Jag tycker inte staten ska komma som räddning till några aktieägare i SBB, som är ett av de bolag som tagit mest risker och tjänat stora pengar på det länge.
Än så länge ser det inte ut som en sund investering för skattepengar, rent finansiellt.
https://hernhag.se/krisen-i-sbb/
En vän till mig klassade för många år sedan MP som en samhällfara.Det gör mig ingenting om S vinner nästa val ihop med C och V.....bara MP inte kommer med.
Regeringen och SD är överrens om att utvisningarna ska öka och det är nya GD på Migrationsverket införstådd med.Den lösningen fungerar inte.
Du får komma med något bättre.
Ett av problemen är att det inte finns något annat land som tar emot den utvisade
För att väljarna har insett att SD haft rätt. Därav valresultatet som sedan gav SD inflytande på regeringens politikDet är intressant att vården håller på att kollapsa, men det enda som det snackas om är SD:s favoritämne. Varför älskar alla SD?