Dela anläggning

kurtan62

Trådstartare
I våran kommun finns en anläggning som började byggas för över 10 år sedan. Den är fortfarande inte brukbar, föreningen som äger den har inte lyckats få till det med pengar och annat. Funderar på om man skulle kunna vara två föreningar som driver det ? Skulle det vara möjligt tror ni. Grejen är att det finns en förening som sitter med lite pengar nu och där också kommunen är villig att hjälpa till. Däremot är det stopp med bidrag till den första föreningen. Det är ju i allas intresse att få igång anläggningen och vi skulle verkligen vilja få till det på något vis. Nån som har nån ide ?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 252
Senast: IngelaH
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Sirap
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 400
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 435
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp