rubytoo
Trådstartare
Nu har min revisor gått och blivit allvarligt sjuk så han kommer inte att kunna göra min i år 
Är det någon vänlig själ som kan detta som vill ge mig lite tips? Har försökt nu att lista ut hur jag skall fylla i men går bet på det.
Har ju vissa uppgifter på min blankett men fattar inte alls hur och var jag skall fylla i.
Det gäller alltså enskild firma.
Har 4 uppgifter på min blankett som är från föregående år dvs 2011 om jag fattar det rätt?
De är:
B4
B6
B10
R48
Där det är summor ifyllda, men vad skall jag fylla i nu mer än det jag tjänat i företaget och det som jag haft som utgifter?
Är det någon vänlig själ som kan detta som vill ge mig lite tips? Har försökt nu att lista ut hur jag skall fylla i men går bet på det.
Har ju vissa uppgifter på min blankett men fattar inte alls hur och var jag skall fylla i.
Det gäller alltså enskild firma.
Har 4 uppgifter på min blankett som är från föregående år dvs 2011 om jag fattar det rätt?
De är:
B4
B6
B10
R48
Där det är summor ifyllda, men vad skall jag fylla i nu mer än det jag tjänat i företaget och det som jag haft som utgifter?