De tjocka westernpaddarna kan man tvätta dom?

S

_Sarah_

Hej! jag har en fråga bara. Kan man tvätta westernpaddarna?
Tänkte bara eftersom de är så himla tjocka.
I såna fall maskin, handtvätt?grader?:rofl:

Sv: De tjocka westernpaddarna kan man tvätta dom?

Jag brukar lämna in dem på kemtvätt ett par gånger om året. De blir nästan som nya! Jag har ganska många, så de har chans att torka imellanåt.

Det går att tvätta med högtryckstvätten. Men jag brukar också lämna till kemtvätt, här kostar det inte mer än 50 sp:banana: änn att få dem tvättade och då är det liksom inte värt besväret att göra det själv.

Det går att tvätta med högtryckstvätten. Men jag brukar också lämna till kemtvätt, här kostar det inte mer än 50 spänn att få dem tvättade och då är det liksom inte värt besväret att göra det själv.:banana:

Bra tips om kemtvätt, jag har alltid handtvättat mina och det är ju ganska slitigt... :)

Jag tvättar i maskin...men det beror på vilka padar det är...
Min e så man kan ta bort innefilten...

Köp en Pad Saver och lägg under Padden , den är mycket lättare att tvätyta en en tjock Pad.

Bonefish- Hur är en Pad saver då och var kan man få tag i dom?

Kostar 185:- på Milsta. Du hittar länken bland Bukes länksidor. Leta under paddar på sidan.
182_21650.jpg

Jag har en sån men jag tyckte att det var vissa nackdelar också med den.

vad är det för nackdelar med padden?Finns den i andra färger?

Den finns bara i den färgen. Jag tyckte att det blev halt med padden under. Ostadig känsla helt enkelt.

På sommaren så tar vi fram högtryckstvätten :smirk: , är effektift.
Har inte den med det värsta trycket (då skulle det nog inte vara så mkt kvar av padden när man är klar :crazy: )

Liknande trådar

Hemmet Börjar bli lite less på mina lakan från Ikea (Ullvide) då de inte blir riktigt rena i tvätten + att jag ofta måste tvätta madrasskyddet...
Svar
16
· Visningar
598
Senast: Jfrelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kanske verkar konstigt att jag skriver såhär långt i efterhand, och jag vet inte ens om det går att kontakta dig den här vägen men jag...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: miumiu
·
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 151
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: Zacci
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2