Sv: De bästa ridskorna m. stålhätta
Ok, då får man gratulera.
Jag som är i stallet minst 3 timmar om dagen 365 dagar om året har däremot slutat köpa deras grejer - dom håller helt enkelt inte. Det är inte helt godtyckligt jag säger så och det handlar inte om fläckar och revor utan om materialval och sömnad.
Jackorna jag haft har varit av kasst material som det gått hål på när det blivit minsta veck eller varit helt ordinära.Med tanke på priset förväntar jag mig mer. Ibland verkar det som dom köper in vad sk*t som helst, sätter på deras märke och säljer till det tiodubbla priset.
Ridbyxorna jag har varit de jag haft som hållt minst tid och som hållit formen sämst.
Skorna jag haft har varit av dåligt läder som spruckit och släppt från sulan. De verkar snarare gjorda för att hålla för promenad än för att mocka hästskit (sök bland trådarna här så ser du att det är många med mig som haft "problem" med deras skor). Jag erkänner att jag inte skött dom noga men det gör jag inte med mina Blundstone heller - och dom håller hur länge som helst. Stallskor vill jag inte stå och putsa dagligen för att dom ska hålla.
Ett extra minus ska dom ha för att dom inte svarade på ett mail jag skickade där jag hade en fråga om nån av deras varor.