datorproblem

A

acha

The browser you're using refuses to sign in. (cookies rejected)

så står det när jag försöker logga in på yahoo... vad gör jag?? Begriper inte vad som menas men att datorn är seg trög och knäpp har jag märkt! Virus?
 
Sv: datorproblem

hej

Verkar som om du har högt skydd för cookies, i Internet Explorer gör du följande:

Gå via Verktyg>internet-alternativ>sekretess och sätt reglaget på mellan läge alternativt låg dock ej att rekomendera.

Du kan även lägga till Yahoo som tillförlitlig plats under:

verktyg>internet-alternativ>säkerhet> tillförlitliga platser

detta borde kunna lösa ditt problem
 
Sv: datorproblem

Tack för hjälp men blir likadant ändå! är nåt galet med datorn överlag tror jag så jag får forska vidare...
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 960
Senast: Zpunk
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 315
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hejsan! Har en 8 månaders tik som började halta på sitt vänstra framben efter lek med andra hundar där några ska ha sett henne krocka...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
12 599
Senast: Fetaost
·
Kultur Inspirerad av @mandalaki s tråd om vad som hänt med e och är undrar jag vad som hänt med förmågan att uttrycka sig i skrift? Jag jobbar...
24 25 26
Svar
504
· Visningar
27 273
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp