Danska auktionen på lördag!

Sv: Danska auktionen på lördag!

Inte där heller - fast jag har en fin Tempur. Magnusson borde väl fatta att man behöver lite pengar till att köpa fler hästar. Han har köpt åtskilliga för sina madrasspengar...:angel:

Skämt åsido finns det en hel del som vore trevliga att ha om man hade råd men jag har fullt upp med att ta hand om dem jag har. Däremot har vi pratat lite löst om att hitta en svenskfödd och sätta hos Hans-Inge. Fina pengar och inte mycket konkurrens.:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
613
Senast: Gunnar
·
Kultur Mamma har bjudit med mig på en en weekendresa till Öland nästa helg :) . Vi ska bo på hotell, äta gott och vara med på aktiviteter på...
2
Svar
20
· Visningar
984
  • Artikel Artikel
Hästnyheter GCT-meetinget på Stockholm Stadion går in på sin andra tävlingsdag där den stora lagtävlingen väntar. Men det som många väntar med...
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Gunnar
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka