Malibu_Stacy
Trådstartare
Köpte för någon vecka sedan en ny HP Pavilion dm3 med Windows 7. Kopplade precis in mina högtalare + subwoofer och ville lyssna på musik. Märker då att ljudet som komemr från Creative högtalarna är jättedåligt, som om det kommer fråne n konservbruk typ. Hög diskant och ingen bas, inte ens när jag höjde basen på subwoofern till det högsta!
Har försökt att ändra inställningar på datorn men kommer ingen vart.
Högtalarna och subwoofern funkade bra på min förra laptop (en LG) och jag hade aldrig något problem med ljudet så jag antar att problemet finns hos datorn. Någon som har något tips?
Just det, det ljud som kommer från laptopen utan högtalare låter som det brukar göra från en laptop, men med högtalare inkopplade ska det ju låta mycket bättre.
Tacksam för svar!
Har försökt att ändra inställningar på datorn men kommer ingen vart.
Högtalarna och subwoofern funkade bra på min förra laptop (en LG) och jag hade aldrig något problem med ljudet så jag antar att problemet finns hos datorn. Någon som har något tips?
Just det, det ljud som kommer från laptopen utan högtalare låter som det brukar göra från en laptop, men med högtalare inkopplade ska det ju låta mycket bättre.
Tacksam för svar!