Dålig kvalité på dyrt läder.

Lollan

Trådstartare
någon mer än jag som tycker att sitt Frank Baines träns är väldigt dålig kvalité i lädret? jag smörjer och smörjer med "godkända" preparat, men tränset blir varken renare eller finare ut.
det ser bara torrt och slitet ut. undrar om andra också upplever detta eller om jag fått tag i ett måndagsexemplar?

Måste vara något fel. Mitt Frank Bainesträns är hur fint som helst även efter flera år. Kan det vara så att det hängt länge i butiken innan du köpte det? Kanske flera år? Kanske ska gå tillbaka med det?

jag är super nöjd med mina FB träns,,det gäller bara att vårda bra och smörja mkt,,jag använder bara läderbalsam,tycker det ger bäst resultat.mvh :banana:

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 285
Senast: Djurvän
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 371
Senast: shia
·
Utrustning Letar efter ett nytt träns till min grabb, och börjar bli lite frustrerad. Det som följde med honom är ett gammalt körträns, av helt...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 452
Senast: Sanibel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka