Dagens väderprognos

Det var grått i morse när N kom förbi...

Nu skiner solen...

14.30 - 15.00 cirka gurka, när jag backar ut permobilen, börjar det regna.

Bara så ni vet...
😛

Det började regna 13.37...

Så, jag stannade hemma o kollade på TV'n och rotade i skåpen. Mor o syster möblerade om lite när jag var på sjukan... I ett av skåpen ovanpå en av garderoberna i sovrummet hittade jag en splitterny miniblender i förpackning och kom ihåg var jag hittade den...

På Bra o begagnat och Erikshjälpen kan man hitta nya saker för några tjugor. Myrorna tar butikpris, för nya saker även om de fått dem.

Dagens hälsosmoothie;
en mugg frysta frukt och grönsaker,
en mugg mjölk (eller vatten),
en halv näve havregryn. Havregryn var faktiskt smart. Det har jag inte tänkt på förut.

Vroom, vroom... nyttig o God eftermiddagsfika.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
563
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
455
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V