Dagens nagellack!

Mina gelnaglar sitter fortfarande. Jag fattar verkligen inte vad jag gör för fel när jag gör själv :arghh: Hon bara slabbade på lite på måfå kändes det som och ändå sitter de som berget medans jag preppar minutiöst och skiten lossnar nästan direkt utom vissa som sitter kvar tills jag får fila bort dem trots samma behandling på alla naglarna.

Jaja. Nytt lack idag iallafall. Det blev alldeles för mörkt, men ganska coolt ändå
IMG_9709.webp

PXL_20231112_183500110.MP~2.webp

Är så glad över att ha lite naglar att måla på just nu (detta är helt klart riktigt långt för mig! :p)

Detta är mitt senaste köp, svårt att fånga färgen bra, men det är en trevlig (men kanske lite mer neutralt än vad jag tänkt mig) vardagsfärg. Men jag förstår att man kan vilja handla för 800, jag skulle helt klart vilja testa lite fler färger!

Visa bifogad fil 131876
Är så glad över att ha lite naglar att måla på just nu (detta är helt klart riktigt långt för mig! :p)

Detta är mitt senaste köp, svårt att fånga färgen bra, men det är en trevlig (men kanske lite mer neutralt än vad jag tänkt mig) vardagsfärg. Men jag förstår att man kan vilja handla för 800, jag skulle helt klart vilja testa lite fler färger!
Vilken fin form du har på dina naglar! Gillar lacket också :up:

Jag sträckte mig så långt som att säga att jag inte ska köpa några fler lack på hela nästa år, så låt oss hoppas att jag gillar dem så mycket IRL som på bild :angel:

1000009851.webp

Inte riktigt lika snygga längre, nu börjar färgen flagna, men såhär snygga var naglarna till nyår! 🎆🎇

Blir extremt sugen på att beställa fler klistermärken i annat än julmotiv, detta var ju mycket enklare att få snyggt än genom att bara måla! :love:

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 195
Senast: Badger
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
912
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Jag bor i Hälsingland, här är just nu ca -10 grader men att det kryper ner mot eller över -20 är inte ovanligt den här tiden. Jag vet...
2
Svar
24
· Visningar
964
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar