Däckel till köksbord

E

Egonson

Vad finns det för däcklar till köksbords-hästar?
Den jag har till bröstselen är lite för smal i "bomvidden" så jag är rädd den ska trycka. Den funkar men det är lite klädnypevarning på den.

Jag hade en bågdäckel på lokselen men mitt dumma nöt sålde hela selen :idea: Så den är ju väck.. Är väl rätt omöjligt att köpa en bågdäckel separat va?
Annars kanske man hade kunnat fixa nåt och ha en sån däckel till bröstan..

Ni med köksbordshästar vad har ni för däckel?

Sv: Däckel till köksbord

Ja precis. Men går det att få tag i en sån lös? Med en stor gnutta tur kanske. Jag HADE EN SÅN till den andra selen :mad: *arg på mej själv*
Men gjort är gjort, hastigt beslut och den selen såld, så i så fall måste jag ha tag i en annan.

Kolla med Svenljunga, de verkar proffsiga.

Fast vad jag kan se är de rätt dyra, tänkte mer på en begagnad i så fall. En däckel kostar minst lika mycket som selen redan har gjort.
Jag kör bara hobby så det känns lite väl maffigt.
Man kanske kan annonsera efter en, tror ni man får svar då.

kolla på annonser så kanske du hittar någon som själva selen inte är perfekt skick

själv är jag ute efter lokor o det är inte heller lätt o hitta hmm kanske skall mäta pållen också o skall sen höra mig för igen=)

Ja det är en bra idé! Den jag har funkar ju men är lite för smal egentligen, och kör jag oftare lär den trycka. Hon reagarar dock inte det minsta som det ser ut nu. Körde i går i både trav och lite galopp men ingen reaktion.
Optimalt är ju om den passar 100%:

Liknande trådar

Körning Just nu står mitt sto på boxvila, men opm hon blir friskförklarad funderar jag på att ta upp körningen med henne. Körde henne i Finland...
Svar
19
· Visningar
3 544
Senast: Egonson_
·
Körning När skattepengarna kommer ska det införskaffas en ny rockard till min lilla shettisfröken. Frågan är vilken jag ska köpa? Tidigare...
Svar
4
· Visningar
2 426
Senast: Mli
·
F
Körning Jag har en häst som är väääldigt bred och hon kan helt enkelt inte ha vanliga däcklar utan måste ha en bra bågdäckel.. Dock vill jag...
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: agtatoon
·
Islandshäst Hittade bara ganska gamla trådar med körning av islandshäst, så jag börjar på en ny. Tänkte jag skulle passa på att köra in min Affe...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 415
Senast: Nielaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka