Då va sadeln beställd

Sparvoga

Trådstartare
Nu har jag beställt en svart Globus click CC 17"/36 bara hoppas att den passar :crazy: , finns ingen här uppe som har dom hemma...
Men det är öppetköp i 14 dagar så jag hinner få hjälp av sadelmakaren...Ni kan väl hålla en tumme

Sv: Då va sadeln beställd

Har du själv ridit i en sån?? En stallkompis har en sån och hon tycker inte den är spec. skön, och de som provat den håller med henne... och jag tycker den är TUNG!

Jag tycker inte den är tyngre än andra sadlar?
Min är faktiskt väldigt skön... Mycket bekvämare än t.ex. Albion....

Det låter ju iaf lovande! Får ju byta om den inte passar pållen. Den ser ju skön ut...

Liknande trådar

Utrustning Vänder mig till er för att få hjälp - Letar en Globus Dressyr sadel - o då ingen av sadelprovarna här uppe i landet har ngn hemma så...
Svar
10
· Visningar
6 004
Senast: ankic
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tre och en halv vecka har förflutit sen jag bröt armen. Sen jag skrev mitt förra inlägg här så lugnade nervsmärtan ner sig lite, och...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
792
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 538
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025