Då kan du behöva se över utfodringsrutinen

Nytt år, nya fina upplevelser med hästen att se fram emot. För att ge hästen bästa möjliga förutsättningar att hålla sig frisk och skadefri, trivas i sin flock och med de aktiviteter som du har planerat kan det löna sig att ta ett omtag när det gäller foderstaten och utfodringsrutinen. Kanske finns det något du kan skruva ytterligare på för att få en än mer harmonisk häst? Ta del av tips från forskningen om hästens ätbeteende och grovfoderintag.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 192
Senast: Dimmoln
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 939
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Veckans ridlektion blev ytterligare en timme på roligaste Ägrim! :heart Fast jämfört med förra veckan var han på lite sämre humör och...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp