- Svar: 27
- Visningar: 3 971
På fredag skall dom ju sticka in en nål i lungan för att suga ut celler så de kan avgöra mer exakt vad det är som syns på röntgen o datortomografi i min ena lunga. Tar 7 - 10 dagar att få svar, så ev kommer behandling inte igång före årsskiftet. Den 20/12 skall jag på utökad spirometri.
Hur skall jag göra med håret om jag får kemoterapi? Klippa kort i snygg frisyr eller låta det rasa allteftersom? Jag har axellångt hår som varit mörkblont, nu med mycket silver i, det är väldigt tjockt, har det mest i knut när det inte är superkort, vilket var för något år sedan.
Hur går det till, får man peruk eller är det sjal eller flint som gäller? Tankarna börjar snurra.
Btw, har talat med sonen som gärna vill ha fortlöpande uppdateringar.
Hur skall jag göra med håret om jag får kemoterapi? Klippa kort i snygg frisyr eller låta det rasa allteftersom? Jag har axellångt hår som varit mörkblont, nu med mycket silver i, det är väldigt tjockt, har det mest i knut när det inte är superkort, vilket var för något år sedan.
Hur går det till, får man peruk eller är det sjal eller flint som gäller? Tankarna börjar snurra.
Btw, har talat med sonen som gärna vill ha fortlöpande uppdateringar.