Cillen89
Trådstartare
Har nyss läst ett tekniskt basår och vid starten i höstas blev det en himmla massa klödd med csn, då jag hade "otillräckliga studieresultat", och saknade 50 poäng från en kurs jag hoppat av när jag läste på komvux (innan jag började på basåret), i vilket fall som helst så läste jag in dessa 50 poäng och skickade in studieintyg etc vilket senare blev godkänt och därefter var allt frid och fröjd och jag fick studiebidrag som normalt fram till att basåret var klart i Juni.
Nu ska jag börja på högskola i höst, och ansökte om studiemedel igår, och jag är typ toknervös att det ska bli klödd igen. Men jag menar dessa förbaskade poängen som jag läste in, dem är väl ur världen? Dem ska väl inte kunna ställa till det för mig igen?

Någon annan här som tidigare haft poäng ni legat efter med, "otillräckliga studieresultat" eller liknande, hur har det gått för er när ni ansökt om studiemedel på nytt?
Nu ska jag börja på högskola i höst, och ansökte om studiemedel igår, och jag är typ toknervös att det ska bli klödd igen. Men jag menar dessa förbaskade poängen som jag läste in, dem är väl ur världen? Dem ska väl inte kunna ställa till det för mig igen?
Någon annan här som tidigare haft poäng ni legat efter med, "otillräckliga studieresultat" eller liknande, hur har det gått för er när ni ansökt om studiemedel på nytt?