Septicemia

Trådstartare
Hur är deras ridbyxor i modellen? låna korta? Stora små?
Undrar ifall jag skulle kunna ha de svarta med grå skoning..jag är 170 cm lång och har 34/36 i midjan...
Alla ridbyxor jag testat som är lite billigare är alldeles för korta! :crazy:

Sv: Crw

så har jag det också, men Pikeurs är underbara! Dom är "långsmala".
Fast dom är ju lite dyrare... Har tyvärr inte erfarenhet av CRW.

:)

jag har ett ;) , behöver fler såna!
Riders company har bra längd på sina ridbyxor men de håller inte spec länge...billig variant..är däremot sköna att ha på sig...

De CRW-byxor jag har provat sitter väldigt konstigt, åtminstone på mig.

Jag har verkligen ingen getingmidja, snarare tvärtom, att ju högre upp över baken desto mera massa... :p Ändå sitter byxorna åt runt ben, lår och bak, men jättelöst runt midjan. De kasar gärna ner över ändan om man inte har bälte, det känns som om de är lägre skurna över baken än över magen... :confused:

Trattformade, kanske man kan beskriva dem som? ;)

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 835
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 220
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka