Credit Winner

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare brageh
  • Startdatum Startdatum
B

brageh

Vad är det dom försöker mörka? Benen ser väldigt manipulerade ut i travrondens vinternummer iaf. Är jag den enda som lagt märke till detta? :angel:

Sv: Credit Winner

Man kan ju jämföra med andra bilder som finns på nätet på honom?! Jag vet inte riktigt vad du menar, för jag har inte bilden framför mig men kika runt på nätet så hittar du andra bilder på honom så kan du jämföra. :idea:

Jag såg en hos min granne förra helgen. En tvåårshingst. Vacker, svart sak, Men tyvärr kunde den inte trava 2-minuterstempo ens. :crazy:

Tydligen kunde den inte springa fortare i vart fall. Trots att den har varit i proffsträning sedan den kördes in som 1-åring. Och de hittar inget fel på den. Men den var stor. Kanske växtvärk.

vi har en ettårsmärr på jobbet som köptes på kriterieauktionen. en rikitigt fin travare! humör har hon dock ganska mkt.

Vart är det konstigt menar du? Blev så nyfiken så jag gick o kollade, men jag kunde inte direkt peka ut något konstigt..

Jag kollade oxå,men vet inte vad du syftar på..? -det ända är att man inte kan se hovarna i gräset..:smirk:

Jag tror TS menar förra årets vinternummer. Jag kan hålla med om att det ser lite skumt ut där. Vid hasen går det något slags streck och färgen på bilden är ljusare under det strecket.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
842
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok TW om ni är allergiska mot ovetenskapliga metoder eller spiritualitet i största allmänhet. Jag är själv väldigt öppen men tar inte...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: miumiu
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka