Penny_Lane

Trådstartare
Finns det någon här som ger sina hästar Cortaflex?? Eller cosequin? Har gett min häst det tidigare men min burk är slut. Vart kan man köpa det i sverige?? Har tidigare köpt från USA.
Och slutligen vilket anses vara bäst Cortaflex eller Cousequinet?
 
Jag ger min pålle Cortaflex eftersom han har pålagringar i framkotorna efter tidigare kotledsinflammationer. Jag har köpt det från england, det är mkt billigare än att köpa i sverige. Den svenska återförsäljaren hittar du annars på: www.engnor.se
 

Liknande trådar

Foder & Strö Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning. Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va...
Svar
11
· Visningar
1 226
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: lillan222
·
Samhälle Blir lite irriterad på det fenomenet faktiskt. Ett erbjudande som skulle finnas hela veckan i livsmedelsbutiken här var slut redan igår...
Svar
10
· Visningar
726
Senast: sweep
·
Utrustning De är de bästa ridskoena jag någonsin haft! Men de jag har nu håller på och ger upp så jag behöver verkligen nya! Men vart köper man...
2
Svar
20
· Visningar
1 505
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp