coonisar igen...

Tviggy1081

Trådstartare
Lite bilder på busarna igen :)
Running och Brighten
IMG_2857.jpg

"Running"
IMG_2845.jpg

IMG_2853.jpg

IMG_2854.jpg

IMG_2847.jpg

Sv: coonisar igen...

Men hur får du "busarna" att sitta still så länge att du hinner få så fina bilder på dem? Och tillsammans till och med! Verkar vara ett underbart temperament på dem, underbara kattungar och underbar ras :love:

tusen tack för komplimangerna om mina raingar!:laugh:
Jag har kameran framme hela tiden så jag kan snabbt ta fram dem när de sitter tillsammans, eller gör något skoj :D
Temperamentet är underbart på coonisar!

Hua, vad du är elak :mad: som lägger ut bilder på sötnosarna :love:, jag som precis lyckats lugna kattungetarmen som suger nästan konstant.
Underbara är de !!:banana:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
171
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar