Consolation?

E

Egonson

Nu i helgen är det ju Baltic Cup i Halmstad. Jag undrar lite om söndagens första klasser, se här:
http://www.equipe.nu/MeetingDetails.aspx?mId=560

Där står ju t.ex:

Medelsvår B. bed. Två faser A:0 (B)
Consolation

Det jag undrar är, vad menas med Consolation?? :confused:

Ska nämligen dit och glo liten stund på förmiddagen där, och jag vill gärna veta vad det är jag tittar på :D

Sv: Consolation?

consolation betyder tröst, klassen måste alltså vara till för de som inte kvalade till finalen el GPn eller va de nu va

Sv: Consolation?

Hur länge kan man räkna med att en klass med 21 ponnyer varar?

Det måste väl ta en hel dag att genomföra en tävling med 8 klasser, allt mellan 13-47 startande i varje :confused:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hoppning jag är ny med sådant här men jag ska kanske på en lokal hopp tävling men jag fattar inte riktigt klasserna (höjderna) ??:crazy...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: xect
·
C
Hoppning Ska snart på min första tävling och behöver hjälp med en sak! man ska betala in på bankgiro före man kommer dit och har lite problem...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Murray
·
Hoppning Ska tävla KM i helgen och klassen är en LD på stor häst och så långt är allt bra men jag fattar inte bedömning, två faser A:0/A:0...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Bison
·
Tävling Ska tävla nästa söndag, typ första gången ;) (tävlat 2 ggr tidigare för typ 5 år sedan) Bara klubbtävling men ändå, har lite frågor...
Svar
13
· Visningar
1 220
Senast: Widerberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka