Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skulle gärna betäcka med Janus, om det nu inte varit för att han är pappa till min tjej. Annars var ju Finbarr jättesöt.. Men det är ju några år kvar tills hon blir betäckt, men drömma kan man ju../ Lavinia..
Hur gammal?
Patsy kom först, sen Hold Bubble Belle och 2002 Hold Chou Bellou (partbred) och sen antar jag att det kom en fölis förra året också men den vet jag inte vad den heter. Alltså alla undan Hold Double Belle RC1014.
Men alla fölen från J&M heter ju Hold iom att deras stuteri heter just stuteri Hold.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.