Connemarahingst...

Fendth, han matchar mitt sto i psyke och stam, det är diskuterat med Patsys uppfödare.

Hon är e Carnaby Patrick Hooligan och ue Countach Campbell.

Gillar även Rolls Royce och Touchwood Winston som jag såg i flera år innan han började tävla i de större klasserna, trevligt psyke.

Hej!

Jag skulle gärna betäcka med Janus, om det nu inte varit för att han är pappa till min tjej. Annars var ju Finbarr jättesöt.. Men det är ju några år kvar tills hon blir betäckt, men drömma kan man ju../ Lavinia..

Hur gammal?
Patsy kom först, sen Hold Bubble Belle och 2002 Hold Chou Bellou (partbred) och sen antar jag att det kom en fölis förra året också men den vet jag inte vad den heter. Alltså alla undan Hold Double Belle RC1014.

Men alla fölen från J&M heter ju Hold iom att deras stuteri heter just stuteri Hold.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: Piaff
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 359
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
676
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka