Sv: Clop

Jag lyckas få den att gå i passgång och nån sorts galopp, kommer fram till början av kullen men får inte upp den hela vägen.

Jättesvårt att inte få den att trilla! :D
 
Sv: Clop

erhmm.. min hamnade på huvudet med hornet och frambenen i marken :crazy:
det var bara att sprattla lite med bakbenen så kom han upp igen :D
 
Sv: Clop

Supersvårt med backen! Enda gången jag klarat den var när jag bara använde frambenen, vilket tillslut gjorde så enhörningen blev förlamad i bakbenen... :) Fast då trillade han omkull vid nästa backe istället...
 
Sv: Clop

Min sambo körde också på att paddla med frambenen men då blev den förlamad i bakbenen och bara släpade dom :rofl:
 
Sv: Clop

Min verkar lite lat, verkar som om "nerhoppet" tog mer på krafterna än vad jag trodde :angel:
clop1.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 838
Senast: SiZo
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Mia_R
·
Hästvård Behöver tips om någon varit i liknande situation. Har en häst med väldigt fina hovar, dock sulöm. Tidigare ägare hade red mest på...
Svar
14
· Visningar
1 298
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp