City Gross hästsortiment

Sv: City Gross hästsortiment

Vet inte om dom har nåt register, jag har iaf inte hittat nåt men du kan ju mejla och fråga?

Jag köpte idag ett Haglunds regn med halvhals. Min häst har stl 140 och jag köpte 145 då inget 135 fanns, så jag ska prova imorgon och hoppas att det funkar...

399 kr :) Det satt som ett smäck, iaf i stallet med ett annat 50g regntäcke under (ville inte smutsa ner det om det var för stort). Så nu får hon använda det vid skyfall framöver...

kul tråd!! :)

handlar en del på citygross (växjö) och tycker det är smidigt att handla där när man ändå ska handla mat!

funderar på haglunds flugtäcke, ngn som vet hur det är i passform? köpte ett från trooor de va hansbo förra året som hade pytteliten hals O_o

*kl*

Förr hade de ju en hemsida, hastochdjur.se men den verkar inte funka längre.
Så nu missar man ju erbjudande. :(
Köpte en ultra sheild flugspray för 199kr igår, erbjudande för v. 19 och 20 stod det på lappen på hyllkanten.-

kl
i höör har dom utförsäljning på utgående häst produkter! var där idag och grävde lite, men fanns inget jag ville ha. köpte en säck linfrö pellets bara, men har ngn en häst med mini, mini mun så fanns det delade pelham på 7-8cm för 50 kr :p. fanns många sadelgjordar, träns, täcken och sporrar också.

Jag var där och grävde i måndags. Hittade inget kul heller. stod och klämde på ett ulltäcke till isisen men tycker inte när det är en maggjord.

blev en pump till chevinalen ;)

Någon som har flugtäcket från Haglunds? Tittade på det idag och det kändes mjukt och skönt, inte stelt som många andra flugtäcken. Någon som vet hur de är i stl? Är svårt att bilda sig en uppfattning även om de har modellhästen med täcket på i butiken...

Citygross i Stinsen/Häggvik har hästsaker och foder.
Kungens kurva tog bort sitt sortiment för många år sedan men å andra sidan hade de ett begränsat utbud redan då.

Hej,
Jag har ett Haglunds regntäcke, inköpt på Citygross förra året. Min häst är 135-145 i storlek, inte helt lätt. Men det jag köpte var stl 145, sitter kanonbra. Håller vätan ute fast det vräker ner. Tvättar i maskin på 40 gr.
Supernöjd!!

Kan annars varmt rekommendera Sverigetäckets flugtäcke. Jag är inen på tredje säsongen på mitt nu. Kanonbra hållbarhet och sitter suveränt bra. snyggt dessutom, bara bonus...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka