Cirkuskonster-boken

mian1

Trådstartare
Nån som läst boken om cirkuskonster som Christina Drangel säljer på sin hemsida? Är den bra? Funderar på att önska mig den då jag fyller år.

Sv: Cirkuskonster-boken

Vet inte om det är den du syftar på, men jag har "Cirkuslektioner och Frihetsdressyr" och den rekommendrear jag varmt. pedagogisk, lättläst och trevlig. Från Kapson förlag.

Sv: Cirkuskonster-boken

Ekra skrev:
Vet inte om det är den du syftar på, men jag har "Cirkuslektioner och Frihetsdressyr" och den rekommendrear jag varmt. pedagogisk, lättläst och trevlig. Från Kapson förlag.

:banana: Tack! Då vet jag precis vad jag vill ha när jag fyller år!!! (Fast jag får väl för säkerhetsskull köpa den till mig själv)

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
536
Senast: MiniLi
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
88
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här! Jag är naturvetare/tekniker och hon är...
Svar
17
· Visningar
607
Senast: Badger
·
Kultur Jag efterlyser titeln på en bok som jag läste för kanske 10 år sen typ. Det är en svensk författare. Handlade om en tjej som bodde...
Svar
4
· Visningar
877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka