chokladbirma bilder?

M

Matilda900

Hejsan!

Funderar på en chokladmaskad birmahane...har inte helt bestämt mig för den färgen... hittar inga bra bilder på vuxna katter- som har utvecklad mask/färg.
är det någon som har en vuxen chokladmaskad birma som kan visa lite bilder?

Tack på förhand!
Mvh Matilda

Sv: chokladbirma bilder?

Här är min fd katt Molly, hon har en väldigt bra maskfärg, alla chokladmaskade birmor är inte lika mörka

molly_ny1.gif

molly_ny2.jpg

Här är hon med sin första kull:
kull1a.jpg

och här är hon ute i rastgården, här är masken betydligt ljusare eftersom hon precis haft kattungar och hormonerna gör ofta att masken bleknar eller blir stickelhårig, men den kommer tillbaka sedan:
molly1.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 385
Senast: Sel
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
1 020
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vår katt, en kastrerad bondkatt på tre år, kom in för några veckor sedan med ett rejält blodöra. Helt opåverkad för övrigt vilket gjorde...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: kolja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern