Cavallo stövlarna?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 276
F

Fladde

Jag funderar på att testa Cavallos stövlar och har fastnat för modellerna Winner plus och Olymp någon som har erfarenhet av dom?
Eller som vet vad dom ligger i för pris?

Tackar på förhand :bow:

Sv: Cavallo stövlarna?

Jag har ett par Cavallo Olymp tror jag. Rätt så mjuka med snörning fram och dragkedja bak hela vägen. På utsidan är det högre och ingen knapp som på det flesta andra. Jag tycker mina är bra och sköna att rida i.
Kostade 3100:- har jag för mig.

Jag hade ett par Cavallo förr, dom var himla stela, mjuknade inte efter 5 års daglig ridning... Nu har jag recitiligne, mkt skönare!! Och billigare också. :p

nej där finns ju ingenting längre... :smirk: men dom fanns iaf i katalogen på den tiden dom gav ut katalog. annars finns dom i många hästbutiker också.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
720
Senast: Badger
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Shettistråden del II