cavalier träff i Skåne

Pandora

Trådstartare
Hej, jag tänkte det kunde vara kul att ha en liten cavalier träff. Själv har jag en kastrerad cavalier king charles spaniel hane. Han är 5 år och skulle vilja träffa andra cavalierer.
Efterssom det inte finns någon cavalier "klubb" i Skåne så tänkte jag kolla intresset

Hej, jag tänkte det kunde vara kul att ha en liten cavalier träff. Själv har jag en kastrerad cavalier king charles spaniel hane. Han är 5 år och skulle vilja träffa andra cavalierer.
Efterssom det inte finns någon cavalier "klubb" i Skåne så tänkte jag kolla intresset

Jag har en kompis som brukar anordna Cavalierpromenader utanför Malmö. Kolla på Cavaliersällskapet Södras facebook.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Hundavel & Ras Hej! Vi har bestämt oss att börja fundera på att skaffa hund. Min fundering här är gällande ras. När vi själva läst på mycket kommer vi...
Svar
16
· Visningar
2 002
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 855
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2