Cassini I (eller kanske II)-söner?

athena

Trådstartare
Vilka söner till ovanstående finns tillgängliga i Sverige? Helst färsk men även fryst. Spelar ingen roll var de är godkända.

Någon som vet om det går att få tag i Cassini II himself?
 
Sv: Cassini I (eller kanske II)-söner?

Jag tror att åtminstone Cassini II borde gå att få tag i genom DK (jag köpte ju en dotter till honom förra året ,made in DK :D )
Kolla holsteiner förbundet.
 
Sv: Cassini I (eller kanske II)-söner?

Mm, men:

"Only available to Holsteiner mares owned by Holsteiner Verband members!"

Kanske inte lösbart alltså?
 
Sv: Cassini I (eller kanske II)-söner?

Ci Ci SENJOR är e.Cassini I, Cabrio van de heffinck e.Cassini I (eklunda), Collado e.Cassini I (lövsta)Carmague e.Cassini II (hästak),Det är de jag kan komma på just nu;)
 
Sv: Cassini I (eller kanske II)-söner?

Sneglar på Chippendale som är e Cento ue Cassini I. Nån som använt/har erfarenhet?
 
Sv: Cassini I (eller kanske II)-söner?

Har du kollat Cachassini e. Cachas-Cassini I, en läcker dubbeltalang:)
 
Sv: Cassini I (eller kanske II)-söner?

Synd det inte var tvärtom, med Caretino på mödernet - hade blivit fin linjeavel :). Lite för ung för min smak dock.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 344
Senast: tott
·
Hundavel & Ras Någon som vet någonting alls om denna sällsynta ras? Trodde den var ”ny”, men det verkar som om den godkändes av FCI redan på 60-talet...
Svar
4
· Visningar
682
Senast: kolblakkur
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 056
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 367
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp