Capone lädergrejor

Centaur

Trådstartare
Nån som vet vart jag kan hitta det? Har jättemånga snygga träns och annat, i olika färger.

Ja du. De enda jag vet som saluför dessa är Kings Sadlery (osäker på stavning). Tror att det finns en mer stationär 'butik' i Kolbäck (???). Annars får du vänta till Pingsttävlingarna i strömsholm. Där brukar de finnas! Då ska jag shoppa capone-produkter iaf. :D

//Alice

Jag har ett jättesnyggt londonfärgat Capone träns med vitt foder och vita gummityglar :love:
har hållt jättebra i 2 år.
köpte det på kings

Japp, Kings säljer dem..finns butik här i Kalmar åxå! Vet dock inget om kvaliteten.

//jo7 :bump:

Det är bara där jag har sett dom också, på mässor...
Tänkte kanske ni visste om andra ställen också.

Så dom finns i Kalmar alltså, samma affär som åker runt på alla shower? Men det hjälper mig tyvärr inte så mkt, bor ju längst upp på västkusten. Lite långt att åka... :(

jo, de brukar åka runt på mässor, iaf brukade de det förut vet jag. Du får väl ta en sväng till öland i sommar! :)

//jo7 :bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
111
Senast: aglaonema
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: WildHorse
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka