• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ankan90
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 3 471
A

ankan90

är det någon som har EN CALIDO 1 avkomma? vill gärna se bilder!
vad har den/dom presterat?;)

Sv: Calido 1

Camaro M är efter Calido I, där har du en avkomma du kan kika på.
camaro_sidobild_liten.jpg

Cero, ny seminimport, också e: Calido och samma möderne som Fein Cera!

cero.jpg

Hälsningar Monika

Jag har ett Calido I sto.

Jättetrevlig gumma som inte gjort så mycket själv pga olycka. Däremot är hon mamma till Can Man (gick bruksprovet men lyckades ej helt. Var finalist i Falsterbo samt var en vända till Zangersheide i höstas) som är hennes första avkomma.
Sedan har hon 3 avkommor till... Den fjärde ser dagets ljus om ca 6 veckor om allt går som det ska..
Du hittar någon bild på henne i en tråd om bruksprovet med massor av inlägg. Där vi har jag för mig att även en av avkommorna även fick en bild....

Gira :banana:

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 670
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Shaggy
·
Utrustning Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt. Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från...
Svar
1
· Visningar
181
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa En kompis är hemma på dagarna med sjukbidrag. Hon o hennes sambo har en 1 1/2 årig blandras tik. Denna klarar inte alls att vara ensam... 2
Svar
28
· Visningar
2 343
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka