cherie
Trådstartare
Hur mycket går det på, ungefär? Jag har gjort världens klantigaste grej; jag sorterar alltid tvätt i påsar dagen/dagarna innan min tvättid. Denna gång tog jag en mörkblå påse bland annat, och så har det förmodligen kommit lite blött under den sen jag duschade igår... Och när jag lyfte på påsen idag ser jag att det färgat av sig på plastmattan; en mörkblå fläck på den ljusblå mattan Det går inte bort, och efter googling förstår jag att det heller inte verkar heller inte vara möjligt att få bort..
Hur mycket kan ett byte av våtrumsmattan tänkas kosta? Väggarna är kaklade. Jag är orolig för att man måste göra om i princip hela badrummet för att byta mattan, eftersom man väl bryter någon slags fuktspärr om man river upp mattan?
Suck o stön. Bor i hyresrätt med världens bästa privata hyresvärd, känns så himla tråkigt att behöva berätta för honom om mitt slarv och ge honom massa extraarbete... Och så är jag såklart rädd för att det kan sluta på en hutlös dyr summa...
Hur mycket kan ett byte av våtrumsmattan tänkas kosta? Väggarna är kaklade. Jag är orolig för att man måste göra om i princip hela badrummet för att byta mattan, eftersom man väl bryter någon slags fuktspärr om man river upp mattan?
Suck o stön. Bor i hyresrätt med världens bästa privata hyresvärd, känns så himla tråkigt att behöva berätta för honom om mitt slarv och ge honom massa extraarbete... Och så är jag såklart rädd för att det kan sluta på en hutlös dyr summa...