Byta skärm på Samsung

Mirre

Trådstartare
Har tappat min stackars mobil så skärmen sprack. Tänkte jag ska lämna in och byta den, men någon som vet hur lång tid det brukar ta? Kan man ha tur och få det fixat samma dag eller blir man utan mobil i några dagar?
 
Beror nog på ställe?
I min stad finns en "småskuttare" som fixar det på typ ett dygn. Andra ställen tar några dagar på sig. Beror väl också på om de har grejor hemma?
Det finns mängder av olika skärmar.
 
När jag bytte för några år sedan behövde de ha den över natten för att limmet skulle torka och då behövde den sitta i någon "klämma". Men då bytte jag både bak och framsida.
 
Beror nog på ställe?
I min stad finns en "småskuttare" som fixar det på typ ett dygn. Andra ställen tar några dagar på sig. Beror väl också på om de har grejor hemma?
Det finns mängder av olika skärmar.
Då får jag höra mig för helt enkelt. Behöver nog bara byta framsidan, hoppas jag
 
Jag har fått skärm på samsung bytt på några timmar. Men det kan säkert variera en del beroende på modeller och om de har rätt glas hemma och så. Ring innan du lämnar in den, är väl ett hett tips.
 
Jag förbeställde så skärmen fanns hemma när jag lämnade in min telefon.
Men jag kommer inte ihåg hur lång tid det tog. Troligen över natten för att limmet skulle härda.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
971
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Lång historia lite kortare. Innan bytte jag om på jobbet tills kravet kom om att in och utstämpling ska ske i jobbkläder. Jag börjar åka...
2
Svar
28
· Visningar
1 952
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
952
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp