Ja det är ju värst om det blåser och är kallt alt. kommer nederbörd och blåser
Jag funderar faktiskt på att ta med pottan. Hittills har hon nog aldrig bajsat sittandes i sjal så det kan ju vara snällt att kunna erbjuda ett alternativ
Funderar på om det finns något som kan läggas på ”sittringen” på pottan så den inte behöver kännas kall mot rumpan. Det kanske går att klippa till ett sittunderlag
Ja, jag vill inte heller känna mig låst till att vara inomhus ett halvt år bara för att jag fått barn.
Det hoppas jag med
I värsta fall om ryggen strejkar på plats får jag och maken turas om att bära bebis/vara funktionär. Vi kanske kan få med vagnen men det blir nog ganska krångligt.
Tack, ni ger mig lite hopp! Skönt att det finns fler som inte drar sig för att vara ute länge vintertid med små barn. Har hört många som sagt att de själva inte skulle dra ner brallorna utomhus på vintern för att uträtta sina behov
Jag har gjort det utan att tveka sen jag var ganska liten. Det jobbigaste är ju om man som tjej inte har papper med så det blir lite blött i trosorna, typ. Kyla har jag inte brytt mig om.
Nu håller jag tummarna för att vädret inte kommer ställa till det för oss.