bygga muskler på vintern?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Danetta1990

Trådstartare
Hej allt bukefolk :bump:

jag har ett fullblod (som några kanske redan vet) som behöver röra på sig regelbundet men jag vet inte vad jag ska hitta på med honom nu över vintern då det är mörkt, hårt i marken och kallt! Han skulle behöva bygga upp lite muskler men vem vill rida ut i skogen helt ensam i mörkret på en ''osäker'' häst?! och paddocken är frusen, där går det inte att vara! Har inte tillgång till något ridhus och kan inte köra massor galopp på grusvägarna nu när marken är frusen!

Min fråga är alltså: Hur kan vi bygga upp lite muskler nu över vintern?! Jätte tacksam om ni har några bra förslag :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
2 341
Senast: mily
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 913
Senast: Snurrfian
·
Ridning Hej! Jag har ett 27 årigt ponnysto som är hur pigg som helst, med fräsch kropp. Hon älskar livet och det bästa hon vet är att galoppera...
Svar
6
· Visningar
1 371
Senast: Kiwifrukt
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 986
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix