smedsussie

Trådstartare
Min granne och jag håller på att bygga en egen hinderpark och undrar om någon har byggt en mur?

Vilket material är bäst, ur hållbarhets-, säkerhets-, och viktsynpunkt?

Någon som har en ritning/beskrivning?

Min granne och jag håller på att bygga en egen hinderpark och undrar om någon har byggt en mur?

Vilket material är bäst, ur hållbarhets-, säkerhets-, och viktsynpunkt?

Någon som har en ritning/beskrivning?
En bekant sågade till en osb-skiva och skruvade fast på nån slags enkel ram/stomme, sen tejpade hon med maskeringstejp och målade resten med röd-brun färg så att den såg ”murad” ut.
(Jag vet dock inte riktigt vikt/miljö/osv då jag bara sett den på bild på insta)

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 452
Senast: Lobelia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Träning Hej! Jag går i tankaran om att börja bygga och fixa en ridbana till sommarn. Och då har jag lite frågor som jag hoppas att någon kan...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: Sofia.o
·
Lantbruksdjur Känns som att ämnet kan vara värt en egen tråd istället för att jag ska kapa hönstråden. Och gissar att det finns några här som byggt...
Svar
7
· Visningar
1 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka