Sporthorse
Trådstartare
Någon som köpt eller sålt sadel med bussgods? Kan man som köpare på något sätt bli lurad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad väljer du istället? Vill inte bli lurad och som jag förstår det så måste jag som mottagare av paketet först godkänna varan innan pengarna dras med bussgods? Kan man bli lurad?Har både köpt och sålt, men avstår sedan många år eftersom de vid efterkrav behåller pengarna orimligt länge. Tror det tog mig två månader att få pengarna efter att ha sålt en sadel.
Ja det är också ett alternativ. Jag har förstått det som att bussgods är samma princip med att godkänna varan innan transaktion sker?Har du funderat på Blocketpaketet?
Ja det är också ett alternativ. Jag har förstått det som att bussgods är samma princip med att godkänna varan innan transaktion sker?
Har dom en tjänst som liknar blocketpaket? Vad heter den isåfallJag har köpt och sålt sadel med postnord. Det har fungerat.
Nej, jag betalade sadeln först då jag bedömde säljaren som trovärdig.Har dom en tjänst som liknar blocketpaket? Vad heter den isåfall