Bumper till Iphone

Sara75

Trådstartare
Är det bra att ha en bumper till sin Iphone :confused:? Har man verkligen nytta av den? Så ofta slänger man väl inte telefonen i backen :cool:?
 
Sv: Bumper till Iphone

Det beror ju på hur ovarsam du är.

Jag har oftast ett vanligt tunt skal eller stickers på telefonen när jag är ledig. På jobbet, som är både tungt o smutsigt, har jag ett "bokfodral" i skinn.
 
Sv: Bumper till Iphone

En olycka händer väldigt lätt... Efter tre glasbyten (från att ha ägt tre iphones som inte fått en spricka till en iPhone 4 som sprack så fort den flög iväg, suck) så köpte jag det största jäkla skyddet som finns. Den går inte ned i en enda ficka och är grymt otymplig, men den är heeeel :love:
 
Sv: Bumper till Iphone

Bumpern har ett annat syfte ocksa - om du har en iphone4 sa hjalper den mot antennproblemet, om du tappar samtal sa bor du tappa farre med en bumper.

Jag har alltid haft silikonskydd pa min, alltsa en mjukt tjockare skydd, samma material som bumpern. Men jag har den framst for att minska stotar nar jag tappar iphonen, vilket jag gjort ibland, dock aldrig utomhus.
 
Sv: Bumper till Iphone

Tja, maken drar sina telefoner i marken minst tre gånger om dagen, och det är inte sällan från hyfsade höjder. Ska han ha en iPhone får det nog bli med superbumper.
 
Sv: Bumper till Iphone

Min iPhone hade aldrig varit levande om jag inte hade haft skydd. Nu har jag ett sånt tunnare plastskydd (finns i olika färger och täcker baksida och sidorna) och det skyddar bra tycker jag. Har telefonen i stallet och på jobbet, den har åkt i backen ganska många gånger, men klarat sig.

Min HTC däremot är död sedan ett år pga min oaktsamhet...
 
Sv: Bumper till Iphone

*kl* Har precis beställt en iPhone, jag vill ju helst ha något flashigt skal men det kanske är bäst att köra med en bumper just för skyddets skull?
 
Sv: Bumper till Iphone

Jag behöver nog en michelindräkt till min ajfön. Jag är så fruktansvärt klantig och mina händer samarbetar inte alls så jag tappar ofta saker och ting. Bl a min telefon.

Nu har jag ett skal till den som jag tror följde med i köpet men skulle vilja ha något tåligare. Särskilt i stallet. Eller så skaffar jag en billig mobil med eget stallnummer som tål skiten där.
 
Sv: Bumper till Iphone

Jag slänger den aldrig i golvet, däremot händer det ju att jag tappar den.

Känns som en bumper är en billig försäkring...
 
Sv: Bumper till Iphone

Hm, jag är ganska klantig och släpphänt så mina telefoner åker i backen ibland av misstag. Därför hade jag i ett antal år stöt- och vattentåliga telefoner. Sådana finns ju knappt längre och definitivt inte i min arbetsgivares sortiment. Den förra jobbtelefonen, en äldre HTC, fick glaset spräckt två gånger. När jag skulle beställa ifån från jobbet undrade jag över fodral. Det följer med ett sa IT-killen. Han måste ha tänkt på den misshandlade HTC-n för jag fick ett bumperfodral (av mindre bumpig modell) i paketet. Mina kollegor har fått vanliga, slimmade fodral.:o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en...
Svar
6
· Visningar
289
Senast: Gimlan
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
378
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: sthu
·
IT & mobiler Min telefon (iPhone SE 2020) har börjat bli slö och framför allt med en app (Happy color) blir den jättevarm och hänger sig hela tiden...
Svar
6
· Visningar
553
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp