Ottilia

Trådstartare
Hej!

Jag hoppas någon här inne kan hjälpa mig, jag har precis köpt en begagnad travsele för att köra in min häst och när jag smörjde upp den så såg jag att bukgjorden är trasig och jag har ingen aning om vart jag ska leta för att hitta en ny.
Jag googlade och hittade en liknande på finntack's hemsida - gummibukgjord med säkerhetsrem heter det tydligen men jag lyckades inte hitta vart det fanns återförsäljare eller om man kan beställa på nätet någonstans.

Någon som kan tipsa om vart jag ska leta antingen irl i sthlm's området eller på nätet?

tack på förhand // Ottilia

Sv: Bukgjord

Hej!

Jag hoppas någon här inne kan hjälpa mig, jag har precis köpt en begagnad travsele för att köra in min häst och när jag smörjde upp den så såg jag att bukgjorden är trasig och jag har ingen aning om vart jag ska leta för att hitta en ny.
Jag googlade och hittade en liknande på finntack's hemsida - gummibukgjord med säkerhetsrem heter det tydligen men jag lyckades inte hitta vart det fanns återförsäljare eller om man kan beställa på nätet någonstans.

Någon som kan tipsa om vart jag ska leta antingen irl i sthlm's området eller på nätet?

tack på förhand // Ottilia

http://www.frtab.se/trav/seldelar/104

Här brukar jag handla ;)

Tack båda två! Jag hade för mig att det fanns en butik på solvalla som jag älskade när jag praoade i ett travstall men när jag försökte googla fram den så hittade jag bara ngt om att den stängt 2009 och då blev jag väldigt ledsen... Men om den fortfarande finns eller om det är en ny så ska jag definitivt åka dit! har aldrig hittat bättre grimmor någon annanstans :P

LLs butik som låg utanför stallbacken finns inte längre numera håller de till under stallfiket!

Liknande trådar

Utrustning Vi har varit hos sadelmakaren med våran fjording idag. Tyvärr hittade vi inte en enda sadel som passade, trots att han provade säkert...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Ricco
·
Hästhantering Jag skulle behöva en spark i arslet för att komma igång att klicker-/trickträna mina shettisar. Har letat som en galning på nätet efter...
Svar
5
· Visningar
1 216
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Islandshäst Efter att ha lusläst annonser, kollat uppgifter/färger mm under ett par månaders tid så har jag jag sett en hel del tveksamheter...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 622
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar