Förvånar det dig? Nu slapp du besväret at gå dit och fotografera.För att du hade rätt så klart :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förvånar det dig? Nu slapp du besväret at gå dit och fotografera.För att du hade rätt så klart :P
Förtappade barn.Jag föreslog en dag att jag och barnen skulle gå till kyrkan. Som svar fick jag : "Men mamma, det är bara en kyrka". Hm.
Nej, jag är inte ett dugg förvånadFörvånar det dig? Nu slapp du besväret at gå dit och fotografera.
Ja, finns det någon räddning ensFörtappade barn.
Vad jag vet har det inte anordnats någon omröstning, så det lär inte bli så många som röstar.Jag röstar på att avataren ska bli kvar! Det är jag nog inte ensam om!
Tåg kan höras på ganska långt avstånd, även när de inte signalerar, men i vissa lägen, t.ex. när det är snö och blåst, vara mycket svåra att höra.Ja, finns det någon räddning ens
Det värsta är nog att eftersom jag inte hör tågen inne i lägenheten så ropar barnen "Mamma, det kommer ett tåg!" åt mig varje gång de hör ett!
Jag har röstat i alla fall och ingen har röstat emot, majoriteten vinnerVad jag vet har det inte anordnats någon omröstning, så det lär inte bli så många som röstar.
Ja, fast jag är ju hörselskadad så då är det ibland svårt att höra vissa ljud bland andra ljud. Men jag bodde i tonåren i en liten by med tåg och där vande man sig. I dag hör jag liksom inte tågen på samma vis som vi gjorde när vi flyttade dit. Vi har blivit vana vid att höra ljudet av dem. Och att skilja ut de olika tågen lärde man sig också fort där! För att inte tala om hur lätt det var att hålla koll på klockan där!Tåg kan höras på ganska långt avstånd, även när de inte signalerar, men i vissa lägen, t.ex. när det är snö och blåst, vara mycket svåra att höra.
Den inställningen önskar jag att flera hade, att man kan ställa klockan efter tågen.Men jag bodde i tonåren i en liten by med tåg och där vande man sig... Och att skilja ut de olika tågen lärde man sig också fort där! För att inte tala om hur lätt det var att hålla koll på klockan där!
Jag kanske röstar emot. Åtminstone när jag är klar med finskan, tänkte jag byta avatar.Jag har röstat i alla fall och ingen har röstat emot, majoriteten vinner
Vad är det för sås hon ska bjuda på?
Du kan få låna alla säsonger utom en av McLeods Daughters av mig om du vill om du fortfarande är uttråkad. Kan vara bra tidsfördriv tills jag kommer
Förtappade barn.
Mentalt förstoppade?He he jag läste "förstoppade barn".
Det gjorde jag. Det är tågets tid man måste gå efter om man inte vill missa det.Den inställningen önskar jag att flera hade, att man kan ställa klockan efter tågen.
Jag har aldrig smakat en sådan sås, visste inte ens man kunde göra det Äg har jag heller aldrig ätit! Såg att det säljs älg på ICA nästa vecka, blev lite sugen, men det är ju så dyrt!Tryfferad rödvinssås fast det går att åstadkomma kantarellsås på egenplockade kantareller också
Givetvis älg också
Jag har aldrig smakat en sådan sås, visste inte ens man kunde göra det Äg har jag heller aldrig ätit! Såg att det säljs älg på ICA nästa vecka, blev lite sugen, men det är ju så dyrt!
Nähä?!Inte när man är ihop med en jägare
Men älgar har man väl för att klia, gosa med och handmata med morötter och äpplen,,,,,,,,,,eller har jag missat nåt?Givetvis älg också
Ja. Gå och läs en kokbok.Men älgar har man väl för att klia, gosa med och handmata med morötter och äpplen,,,,,,,,,,eller har jag missat nåt?