Buketräff i Västerås!?

Jag åker från köping, så jag lär ju fixa skjuts hem därifrån :D Hur kommer jag lättast fram dit jag ska med kollektivtrafik? Eller hur långt ska jag från stationen?

Ingen aning hur du ska åka men om du vill så kan du åka dit innan på dagen så kan vi ta en fika och sen åka hem till mig så kan vi åka tillsammans in :) var ska du sova?

Ingen aning hur du ska åka men om du vill så kan du åka dit innan på dagen så kan vi ta en fika och sen åka hem till mig så kan vi åka tillsammans in :) var ska du sova?

Syftar du på mig här? :D Låter jättetrevligt!! Men jag tror jag vill fixa mig lite hemma först.. Får kanske se vad klockan hinner bli? Jag tror jag sover antingen hemma eller hos mitt ragg... :laugh: Och då får nog han eller någon kompis hämta! Tusen tack för gästvänligheten iaf! :) Löser det sig inte kan det vara skönt att veta att det finns en reservplan!

Vi kanske kan bestämma när det börjar närma sig? Jag jobbar ju till 4 egentligen, men kan säkert flexa hem lite tidigare :p Sen dra över gymmet en snabbis hem och äta, duscha, fixa mig sen är jag redo! Så kanske kan vara i vås runt 7 :) Beroende på hur jag kommer dit!

Vi kanske kan bestämma när det börjar närma sig? Jag jobbar ju till 4 egentligen, men kan säkert flexa hem lite tidigare :p Sen dra över gymmet en snabbis hem och äta, duscha, fixa mig sen är jag redo! Så kanske kan vara i vås runt 7 :) Beroende på hur jag kommer dit!
Låter bra :)

Jag är också på! :D

Ska vi göra nån facebook-grupp eller så om det blir enklare/känns säkrare?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Favoritdrinkar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka