Buketräff i Västerås!?

Gotthard

Trådstartare
Jag vill lära känna lite härligt folk! Är redigt trött på att sitta hemma ensam flera helger utan att veta vart jag ska ta vägen och med vem! Jag vill uuut *krafsar på väggarna*

Flyttade till Ramnäs med häst och familj i somras, blev med pojkvän rätt snabbt men vill göra mer än att kolla på film ;) Har gett förslag om krogen osv men det är inte så lockande tydligen :O

Men till saken, finns det trevligt bukefolk som vill ses och skapa lite nya vänskaper? :D Jag är med på vadsom, fika bokcirkel syjunta krogrunda, you name it!

Hej! Jag ska flytta till Västerås i månadsskiftet och flytta ihop med min kille. Hade varit roligt med nya vänner. Känner några men de flesta jag umgås med där är min killes kompisar och hade varit roligt med några egna vänner också :)

Jag hänger typ bara på BMB, det är det enda utestället man kan köra loss på i Västerås. Tycker jag. :p
Vi kan ha föris hos mig! Bussen till stan går precis utanför min dörr.

Låter jättebra! Jag hittar inte någonstans i Västerås(har sämst lokalsinne) men jag kan be min kille att köra mig :)

Ja :D någon mer som skall åka från Bjurhovda? Så kanske man kan åka tillsammans? Jag hittar ingenstans utan gps annars xD går vilse överallt

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka