Blir det någon uppföljare?Behöver inte vara bums, men någon gång? Kanske?
Tyckte boken var strålande!
Tyckte boken var strålande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läs inläggen på första sidan av trådenVad heter boken?
Eftersom jag inte hittade så frågade jag.Läs inläggen på första sidan av tråden
Läs inlägg 5 på första sidanEftersom jag inte hittade så frågade jag.
Jag hittade precis men det hade inte varit fler ord för dig att skriva om du hade skrivit titeln.Läs inlägg 5 på första sidan
Jag skrev det inte för man får inte göra reklamJag hittade precis men det hade inte varit fler ord för dig att skriva om du hade skrivit titeln.
Ok. Då borde hela boktråden gå bort.Jag skrev det inte för man får inte göra reklam
Ok. Då borde hela boktråden gå bort.
Fast allvarligt. Om man inte får säga bokens namn här borde man inte få rekommendera böcker i massvis i boktråden?Men sluta tjura.
Det var så jag uppfattade början av tråden.Fast allvarligt. Om man inte får säga bokens namn här borde man inte få rekommendera böcker i massvis i boktråden?
Skillnaden är väl att den här tråden är startade av bokens författare. Det vill säga en person som har att vinna på reklamen.Fast allvarligt. Om man inte får säga bokens namn här borde man inte få rekommendera böcker i massvis i boktråden?
Ok!Det var så jag uppfattade början av tråden.
Folk bad om pm istället för att boktiteln skrevs ut. Då antar jag att det var någon anledning till det
Räcker upp en hand!Nu har jag också läst klart och får tacka så mycket för en underbar bok.Ser också fram emot uppföljaren, men har ingen bokhylla så om någon inte hittat och vill läsa så skickar jag gärna min bok vidare mot porto.
![]()
Tycker också den var bra. Ser fram emot fler böcker för vuxnaÅh, kul att du gillade den.Jag kämpar på med nästa. Har skrivit några barn- och ungdomsböcker emellan, bara.