Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var det vita stoet som hade fång som dräktig, inte Patsy (som var gulbrun).
Breccia hade väl en dressyrponny för typ evigheter sedan, en d-ponny, skimmel? Tror den hette Asterix, eller så har jag blandat ihop med nån annan. Det var ju ett tag sen.
Jo, stämmer bra. Kele (Waikele). Värre otursförföljd fröken har nog aldrig skådats. Söt som socker men en vandrande olycka.
Hon vurpade som åring på isen, och drogs med sviter av det som vi kämpade med i år. Gick lite fram och tillbaka, blev friskförklarad gång på gång, bara för att sen inse det inte höll. Hon togs bort nästan på dagen som fyraåring för sviterna. Men mellan det hann hon ju med annat skit med. Opererade bort en lös benbit i en kotled och betäcktes i samband med det (betäckning bestämd innan, men ej ärftlig benbit enl vet). Fick en ink på ögonlocket och fick opereras för det. Kastade fölet i 4e mån på djursjukhuset tack vare deras klanteri. Ögonlocket läkte dåligt och blev permanent förstört. Opererades två ggr, tredje gången sa jag nej och bad dem ta bort ögat. Men några veckor innan det skulle ta bort kom hältproblemen sen olyckan som liten tillbaka och jag tog bort henne.
Saknar henne fortfarande.
Tyvärr så finns inte Flingan mera Fick ta bort henne för 2 år sedan. Men hon gav mig en underbar sista fölunge . Lilla Mothers Delight ett gulsvart litet sto
Tesora
Det är väl inget unikt över deras historia? Men jag tycker också att Stella var väldigt fin.
Ingen minns min Volvo som dog i våras, men så är det väl när man är ganska osynlig med hästarna..
Jag har för mig att jag minns Van Remo, det var väl en väldigt stor fin häst?
Och så hade någon en så otroligt söt häst på sin profilbild men det har jag inte en aning om vilken det är. Jag pmade nog till och med personen för att få se en till bild
Babe kommer jag också ihåg såklart, som hoppade så högt och duktigt!
Jag minns även Pysen och Ella, shettisarna som blev stulna och fortfarande är borta
Minns Arrow också, minns inte vad hans ägare heter men hon hade/har väl en ponny också tror jag. En skimmel.