Bukehästar till start 2007

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bukehästar till start 2007

Jag ska också dit ju! Och rida monté. För mig känns Arvika som världens ände ungefär. Det är väl en 800-metersbana?

:rofl: världens ände :rofl: man tackar för det ;) jo det är en 800 m bana.. inte världens bästa dosering, men det finns inget mysigare än att sitta där på gräsmattan och titta på trav en varm sommarkväll :love:

Tosca du Ling, Rättvik 2/6, V75-1, bricka 1 och körsven Kajsa Frick som vanligt :) Ska bli så kul och spännande!

jaa lite motvilligt kanske men ska väl testa skriva här igen ;)

nu ska vi ut igen.

9/6 v75 (fast i finland) 2100 m voltstart bricka 10.

håll alla tummar och tår ni har! :D

Montezuma
Åby 7 juni Uttagning till sverigeloppet i monte
Lopp 2, nr 6

:rofl: världens ände :rofl: man tackar för det ;) jo det är en 800 m bana.. inte världens bästa dosering, men det finns inget mysigare än att sitta där på gräsmattan och titta på trav en varm sommarkväll :love:

Ha ha, jo men jag har aldrig ens läst propparna dit...fast det är kul att se nya banor. Förra året var vi på Åmål, och dit ska jag igen, vad det verkar, 17/6:smirk:
Ha ha, nu ska jag ju sitta på hästryggen, men en varm sommarkväll kan det nog bli i alla fall:angel:

Uppdatering från den gångna veckan...

Hd måndag Furio Diamant 1:a 14,4
Jägers tisdag Tamtam 1:a 18,3
Jägers tisdag Lassiter 5:a 15,3
Åby torsdag Imagine D.E. d3g
Åby torsdag Half Mooin opl. 13,6

Tack för mig!

Lycka till ni andra!

Åker till härliga lindesberg på Onsdag! Staro Wiseguy startar igen, med "bröl" Fricken i vagnen:rofl:

*KL*
Några passisar ska ut i morron på Gävle:
Cambino, Persos Goldie, Redford Tuna och Golden Aura
:banana: :bump:

Jag har hållt mig lite på sidan av här, men nu måste jag få jubla lite, Min lilla kråka VANN idag! :D Andra starten sedan hon kom i våran ägo, känns så härligt. :)

Coolt! Vilken??? Min va ju för tusan rankad *s*

Jag är lite skrockfull så jag tror det betyder otur att skriva i den här tråden. Men sist vi hade starthäst så skrev jag inte och den blev diskad. Så min teori håller ju inte riktigt.

Jag får vara lite halvhemlig - din och min häst har samma morfar. :D *blir lite "Gissa häst/kusk-tråd" här*

Jag är lite skrockfull så jag tror det betyder otur att skriva i den här tråden. Men sist vi hade starthäst så skrev jag inte och den blev diskad. Så min teori håller ju inte riktigt.

Jag får vara lite halvhemlig - din och min häst har samma morfar. :D *blir lite "Gissa häst/kusk-tråd" här*

Hmm... tra uteslutningsmetoden.. lopp 1? å från Örebro..?:smirk:

*KL*
Västerbo On Stage på Hagmyren, söndag:love:
Håll alla tummar ni har, jag har aldrig haft tur på denna bana:crazy:

Surfinia 20 juni Solvalla Monte Final i Sverige loppet:banana::banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trav Gott Nytt år och vi hoppas på fina buke-framgångar även 2009! Nytt år- ny "Bukehästar till start-tråd"... Jag börjar:) Första...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 232
Senast: Dinarella
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 939
Senast: Lyckan i Halland
·
Trav Nytt år, nya starter! Tyckte den andra hörde till det förflutna så jag tog mig friheten att starta en ny..... Kopierade från förra...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 635
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar