Bukegalos mörkt?

alazzi

Trådstartare
Jag har kollat runt på inställningar men det verkar inte gå att ändra?

Bifogade filer

• Screenshot_20230911_191916_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20230911_191916_Samsung Internet.webp
    32,6 KB · Visningar: 24
Jag har kollat runt på inställningar men det verkar inte gå att ändra?
Jag antar att du provat att klicka på Ljus längst ned i menyn?

Men jag tycker att din skärmdump av sidan ser lite skum ut med en gulare färg på vissa länkar, kan det vara din mobil som lägger in någon egen variant av stil som tar över och ändrar Bukefalos stil? Kanske någon annan har något tips?

Om du går längst ned på sidan, vad står det för stil ovanför Kontakta oss? Där kan man också ändra, samt högst upp på denna sida:
https://www.bukefalos.se/account/preferences

Men jag undrar som tidigare om problemet kanske på något sätt ligger i din mobil?

Jag har provat "mörkt" och "ljust". Ingen skillnad. På datorn ser det ut som vanligt. Så min telefon har fått spunk.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
476
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar