Bukefolk i Gbg?

Wingates

Trådstartare
Jag åker till Göteborg imorgon och är framme 15.20 men min kille slutar nog inte förrens tidigast 16.00 så jag undrar om det finns någon som kanske vill ses?
Jag har med mig Ammo så jag vill gärna bli visad någon fin hundrastgård eller promenadområde. Om man har en hund som vill busa med Ammo är det ett plus, men vi kan lika gärna gå på en ordentlig promenad ist :)

Jag bor i Göteborg, kanske kan träffas så slipper du uggla här helt själv. Har ju min valp men vet inte hur bra det är om hon och Ammo leker med tanke på storleksskillnaden. Vart ska du träffa pojkvännen någonstans? Så kan jag fundera på om jag kan komma på någon vettig rastplats i närheten.

Jag bor i Göteborg, kanske kan träffas så slipper du uggla här helt själv. Har ju min valp men vet inte hur bra det är om hon och Ammo leker med tanke på storleksskillnaden. Vart ska du träffa pojkvännen någonstans? Så kan jag fundera på om jag kan komma på någon vettig rastplats i närheten.
Jag träffas gärna & vi kan ju bara gå en sväng om inte annat.
Han bor på hisingen men vi brukar mötas på centralen så det är inte på petigt :)

Okej :) . Lämnar kanske valpen hemma då, blir nog en trevligare promenad för oss isåfall. Kan pma mitt nummer till dig och så ses vi 15.20 och så kan vi fundera på vart vi tar vägen efter det ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 761
Senast: pews1972
·
Övr. Hund Hej allihopa! Har lite frågor om att ha två hundar. Jag har just nu en hund på 2,5 år, och är sugen på en till hund, som jag förmodligen...
Svar
5
· Visningar
768
Övr. Hund Vår hane på 3 mån är ny hos oss sen 3 veckor. Super fin och glad och väldigt busig. Det är min första småhund, haft setter tidigare...
Svar
11
· Visningar
3 033
Senast: Rexis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka