Buke ser konstigt ut!

Sv: Buke ser konstigt ut!

:)
Louise skrev:
Är det min dator som krånglar eller är hemsidan ändrad??
det är nån som mekar i CSS koden tror jag.. (alltså ändrar layout)

Det är inte bara din. Mitt buke ser oxå "konstigt" ut.

Dom håller väll på å förändrar buke å gör förbättringar.

tar ett tag men sedan kommer vi vänja oss vid färgen. Man är ju så van vid den gamla.

Det är bara du. Du borde inte festa så hårt en onsdag, du vet ju hur det blir. Ser du rosa elefanter också?

Snuffsan skrev:
Det är bara du. Du borde inte festa så hårt en onsdag, du vet ju hur det blir. Ser du rosa elefanter också?
:rofl: :rofl:

Men det är ju lillördag idag!
Desutom är dom rosaprickiga, så de så! :cool:

Louise skrev:
:rofl: :rofl:

Men det är ju lillördag idag!
Desutom är dom rosaprickiga, så de så! :cool:

Jaha, och då vet alla vad Louise gjorde igår när det var lillördag... :angel:

Titta i almanackan en gång till :idea: det är torsdag idag. :rofl:

Ps. Det var "söndag", annandag påsk i måndags... därför missar man ju en dag. :smirk:

Mvh

IngelaH, som var på Markebäcks hingstvisning igår, när det var onsdag... och jag körde bil dit o hem. :)

Är det någon som vet om det inte kommer vara ramar runt trådarna längre ? Jättesvårt att läsa då trådarna går in i varandra...samma med den som gjort inlägget. Användarnamnet är svart, Tycker även att texten blev i minst laget. Jobbigt att läsa, men det kanske blir ändring snart.

Jag har inte missat några dagar, jag vet att det är torsdag idag. Det var det skämtet gick ut på. Att hon festat igår så hon...äh, skit samma. :smirk:

Håller med, trådarna blev röriga utan ramar.

Jag gillar den nya gröna färgen

*S* men Louise, missförstod och sa att det var lillördag idag i så fall. :smirk:

Men, jag menade inget ont jag heller. :p

Åh, jag tycker inte alls om det här gröna! Gunnar, tillbaka med det andra, por favor!

Blev också fundersam en stund innan jag insåg att det var ändrat.. Tycker att det är jobbigt att läsa, och har problem med den nya gröna färgen..

Louise skrev:
Jah schkojjar inte allsch! äär´e inte lördag? :D

Nä, jag har precis slevat i mig en tallrik soppa och tuggat i mig fem pannkakor med jordgubbssylt och vispgrädde. Så jag vet definitivt att det är torsdag. Och i morgon är det fredag, för då blir det paj! :d

IngelaH skrev:
Nä, jag har precis slevat i mig en tallrik soppa och tuggat i mig fem pannkakor med jordgubbssylt och vispgrädde. Så jag vet definitivt att det är torsdag. Och i morgon är det fredag, för då blir det paj! :d
Men åh va gott!
Paj imorgon får det bli!! :bump:

Jag tycker heller inte om det här nya. Har jätte svårt för att läsa då texten är för liten.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama