Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var samma för mig! Stängde ner fliken och tog upp en ny, och nu funkar det (men då har jag än så länge bara loggat in, tryckt på nytt och den här tråden).Buke blev plötsligt jättesegt. Sidan står och tuggar utan att ladda klart.
Känns lite konstigt tycker jag, förutom gårdagens problem och någon seghet med ojämna mellanrum har jag inte märkt av några problem.Laggar här med hela tiden. Är det en annons i en tråd måste jag stänga ner hela Buke och börja om annars laggar det något enormt. Väldigt störande och gör definitivt jag spenderar mindre tid här inne. Har inte problem med någon annan websida.
Har en Samsung Galaxy 2 år gammal. Inga problem på andra sidor, kan se videos eller streama utan laggning. Enbart Buke laggar och fryser.Känns lite konstigt tycker jag, förutom gårdagens problem och någon seghet med ojämna mellanrum har jag inte märkt av några problem.
Har du en gammal svag mobil eller kan det vara något annat som ställer till det för just dig.
Om andra har genomgående liknande problem får ni gärna skriva det här, jag försöker fortfarande ta reda på vad som hände igår.
Konstigt? Vi är ju många med samma problem nu o h det här har ju hållit på ganska länge.Känns lite konstigt tycker jag, förutom gårdagens problem och någon seghet med ojämna mellanrum har jag inte märkt av några problem.
Har du en gammal svag mobil eller kan det vara något annat som ställer till det för just dig.
Om andra har genomgående liknande problem får ni gärna skriva det här, jag försöker fortfarande ta reda på vad som hände igår.
Ungefär samma för mig, angående både typ av mobil och andra internetsidor. Fastnar ALDRIG någon annanstans, men ofta när jag surfar på buke hänger sig sidan med någon annons i mitten. Hemifrån surfar jag nästan alltid från dator, så inga problem där helt generellt.Har en Samsung Galaxy 2 år gammal. Inga problem på andra sidor, kan se videos eller streama utan laggning. Enbart Buke laggar och fryser.
Samsung s10e ca 2 år gammal och det är enbart på buke det hänger sig och alltid när en annons ligger "mitt i skärmen".Känns lite konstigt tycker jag, förutom gårdagens problem och någon seghet med ojämna mellanrum har jag inte märkt av några problem.
Min tfn är iaf soprent från sånt mög. Skyddar den lika bra som laptopen, så jag har ett bra skydd mot intrång i nätverket, mycket bra antivirus och autoscanning 1 g/dygn och jag tänker att om det vore så så skulle väl samma fenomen förekomma på fler sajter, googleannonser finns ju lite här och var på nätet.Där undrar jag om det skulle kunna vara någon form av annons-trojan eller liknande som infekterat era enheter?