• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 650
T

Tomaten

stackars kissen, vi får nog opperera vår kisse katt, han har fått gräs i halsen och om det inte kommer loss måste dom söva och ta bort det, stackars min kisse katt!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Mitt hjärte gull :love:

Sv: buhäää

Ajdå. Men katter brukar väll äta lite gräs? Hur kommer det sig att det fastnat i halsen?
Och om kisse opereras: det lär väll gå bra om det inte är otroligt gamal eller svag misse, ingen svår operation ju.

Sv: buhäää

jo dom brukar äta gräs men det sitter fast i halsen så han bara hostar, ringde vet som sa att vi skulle avvakta ett tag.
Jo men hn är aningen gammal han e nio tio år, tror vi.O han e lite gammal o grå.
Men jag hoppas på det bästa!

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan... 2
Svar
22
· Visningar
1 709
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 123
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 626
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka